Albert Heijn zet ‘m op Oranje
Bij elke €15 aan boodschappen krijgen Albert Heijn-klanten vanaf nu twee Oranje Spelerskaarten. Er zijn 60 unieke Spelerskaarten met 19 verschillende spelers en de bondscoach. Maak samen met vrienden of familie je ideale opstelling en gebruik de kaarten als onderzetters voor je thuiskijkfeestjes. Daag je voetbalvrienden uit met de voetbalbegrippen op de achterkant en speel het AHA! Oranje Spel
“Met deze actie willen we klanten van Albert Heijn op een speelse manier betrekken bij het EK en de Oranjekoorts,” zegt Guido Klomp, directeur bij Golazo Brands NL. “Het verzamelen van de Spelerskaarten en het spelen van het AHA! Oranje Spel zorgt voor extra plezier en saamhorigheid tijdens het toernooi.”
“Eindelijk hebben we weer een echte voetbalzomer dichtbij huis,” aldus Johan van der Zanden, hoofd marketing bij Albert Heijn. “Dit wordt hét voetbalevenement van het jaar en wij hebben alles in huis voor onze klanten om er een geweldig feest van te maken.”
Albert Heijn heeft een uitgebreide EK-campagne gelanceerd op tv en social media. Oranjespelers Cody Gakpo, Denzel Dumfries, Matthijs de Ligt en Tijjani Reijnders spelen enthousiast het AHA! Oranje Spel, waarbij ze op de meest onverwachte momenten de moeilijkste vragen moeten beantwoorden. Ilse en haar gezin zitten op het puntje van hun stoel en moedigen hun favoriete spelers vanaf de bank aan.
Credits
TBWA, Boomerang, Dentsu, Craze, MPG Today, Golazo Brands