ALDI brengt hongerige pubers in beeld

27-02-2023 (16:21) - Campagnes

ALDI speelt in op hongerige pubers in het gezin en introduceert 'net zo versgebakken brood, van Nederlandse tarwe, maar dan goedkoper' in de schappen.

Vanaf morgen is de commercial te zien op de Nederlandse televisie en komt de campagne 'Net zo vers gebakken, maar dan goedkoper' terug op alle marketingkanalen.

Realiteit van de consument

Luca Bade, Manager Campaigns bij ALDI in Nederland: ‘In lijn met de intussen vertrouwde ALDI campagnes willen we als positieve bondgenoot dichtbij de dagelijkse realiteit van de consument blijven. Daarom koppelen we een heldere claim aan een herkenbare situatie voor onze doelgroep. We zien een gezin, waar de puberzonen het dagelijkse brood als sneeuw voor de zon doen verdwijnen. En dan kun je maar beter slim inkopen.’

Credits 

Advertising Agency: INDIE Amsterdam
Production Company: INDIE Amsterdam
Director: Arne Toonen
D.O.P.: Jeroen de Bruin
Offline editor: Nikki Gorissen
Post-production: The Compound & Berend van Eerde
Grading: De Grot
Sound Design: Studio LEVALO
Music: Amp.Amsterdam / the sonic brand company
ALDI: Rick Bouwmeester, Luca Bade, Wendy Meijer