‘Anna Komarek’ muze ADCN

28-08-2009 (09:59) - Campagnes

Plotseling was ze er, Anna Komarek, een aantrekkelijk jong Pools meisje op zoek naar een baan of een rijke vent in de reclame. Anna, die zich via Facebook, YouTube en Twitter diep in de sociale netwerken van creatief Nederland nestelde, bleek gisteren echter in het leven geroepen te zijn voor een campagne rondom de lancering van de vernieuwde website van de ADCN. De campagne werd gemaakt door reclamebureau Pink and Poodle.

 

De ADCN lanceerde gisteren een nieuwe feature op haar site, die leden van de vereniging de mogelijkheid biedt hun portfolio en sociale mediapagina’s te integreren in hun profiel. De feature moet zodoende verdieping geven aan de site en daarmee het lidmaatschap van de ADCN. In deze lijn werd een campagne ontwikkeld, die de aandacht van Nederlandse creatieven moest wekken en daarbij tegelijkertijd het nut van de nieuwe social media zou onderstrepen.

 

Bekijk meer van Anna en ADCN hier.

Bureau: Pink and Poodle

Opdrachtgever: ADCN

Creatie:  Wencke van Amstel, Daniel Samama, Tim de Waard, Marco de Boer (Artmiks)

Regie: Mattijs Mollee (Pinkrabbit)

Productie: Pink and Poodle, Pinkrabbit

Tutorial en site: Artmiks

Geluid: Wave

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.