Apotheekketen BENU lanceert vernieuwde merkcampagne: ieder mens, andere zorg

07-03-2023 (12:08) - Campagnes

BENU lanceert haar vernieuwde merkcampagne; BENU. Ieder mens, andere zorg’. De campagne – die draait om slimme, persoonlijke en toegankelijke zorg - moet klanten bewuster laten kiezen voor BENU.

BENU is vooral bekend als apotheekketen (345 filialen). Met ruim 3,6 miljoen klanten en 3.500 medewerkers is BENU een van de grootste zorgverleners in Nederland. Het aanbod strekt van medicijnen, medische hulpmiddelen en zelfzorgproducten tot leefstijladvies.

“Onze ambitie is dat mensen bewust kiezen voor BENU. Dit kan alleen als mensen ons kennen en weten welke toegevoegde waarde wij bieden. Daarom worden in de vernieuwde campagne ook verschillende services uitgelicht. Zo kunnen klanten door de BENU Afhaalautomaat hun medicijnen ophalen wanneer het hen uitkomt, zijn ze met de BENU Medicijnscan altijd verzekerd van de juiste zorg en zorgt de BENU Herhaalservice ervoor dat hun medicijnen altijd op tijd besteld worden. Allemaal oplossingen die ieder mens helpen bij zorg op maat en meer gemak”, zegt Paméla Peters, directeur online & omnichannel bij BENU Nederland.

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau True Ideas en wordt uitgerold op radio, online video, display en social media. Door de inzet van deze landelijke merkcampagne met stevige mediadruk is de verwachting dat er een goede stap wordt gemaakt in de groei van de BENU naamsbekendheid en dat meer klanten bewust kiezen voor BENU. In het najaar van 2023 staat de vervolgcampagne gepland.
 

BENU. Ieder mens, andere zorg. from True ideas on Vimeo.