auto.nl kiest voor Fama Volat
Na een korte bureau-oriëntatie kiest auto.nl voor Fama Volat. Het bureau is verantwoordelijk voor de herpositionering en merkidentiteit. De eerste merkcampagne, met onder meer de lancering van een nieuwe pay-off, wordt midden april gelanceerd.
In 2023 onderzocht auto.nl hoe het merk zich kon herpositioneren van de huidige online only strategie naar digital first strategie met een fysieke winkel. Fama Volat werd geselecteerd om auto.nl hierbij te begeleiden. Zoë van der Zee, Brand & Marketing manager auto.nl, vertelt: “De samenwerking met Fama Volat is een belangrijke stap in onze groeistrategie en ambities. Zo hopen we met hen de automotive branche een beetje op te kunnen schudden. Met name met hun creativiteit en strategische, dan wel pragmatische aanpak hebben ze ons weten te overtuigen. Aankomend jaar zullen we dan ook door middel van creatieve campagnes auto.nl samen verder gaan uitbouwen."
Dit jaar zal auto.nl onder de creatieve regie van Fama Volat met deze nieuwe merkpositionering naar buiten treden, waarbij ook een nieuwe pay-off zal worden geïntroduceerd. Joris Raaijmakers, creatief directeur van Fama Volat, voegt toe: "Bij het maken van een campagne voor auto.nl streven we ernaar om niet alleen auto's te verkopen, maar om een ervaring te bieden die de klant centraal stelt. Dat is waar creativiteit en toewijding samenkomen, en dat is wat auto.nl onderscheidt en ons trouwens ook."