Back to School met Bobo en Taptoe
07-08-2009 (09:40) - Campagnes
Malmberg trapt het nieuwe schooljaar af met een spetterende mediacampagne. De uitgever van de kidsmerken Bobo, Okki, Taptoe en National Geographic wil het nieuwe seizoen goed beginnen en stuurt daarom naar 1,5 miljoen basisschoolleerlingen een kennismakingsnummer van de tijdschriften.
Daarnaast is de Taptoe compleet vernieuwd en verbeterd. Bobo bestaat dit jaar 40 jaar en deelt daarom op scholen door het hele land 300.000 goed gevulde Bobo-rugzakjes uit, met een nummer van het blad, een voucherboekje met leuke aanbiedingen en cadeautjes van partners als Pritt, Goed Gemerkt en Simply Colors.
Voor deze back-to-school-actie is een tv-campagne ontwikkeld in samenwerking met Nickelodeon. Malmberg heeft daarnaast nog meer marketingactiviteiten ontwikkeld om de komende tijd de aandacht van kinderen, ouders en grootouders te trekken.