Bever lanceert campagne met eigen Buitenexperts in de hoofdrol
Buitenwinkel Bever lanceert vandaag zijn nieuwe campagne ‘Ervaren in Buiten’. De campagne is de opvolger van ‘Buiten heeft je nodig’ en focust zich op de ervaringen en expertise van de eigen medewerkers.
In verschillende videoportretten zijn online, (D)OOH en op tv de authentieke verhalen te zien van medewerkers over hun passie voor en ervaringen met buiten.
Eigen medewerkers centraal
In de campagne die vandaag live gaat, staat Heleen, Buitenexpert in het Bever-filiaal in The Mall of the Netherlands in Leidschendam, centraal. In de tv-commercial en in een online portret vertelt Heleen over de magie van het alleen een trektocht maken. Over het ontdekken waar je toe in staat bent als je op jezelf aangewezen bent en de ervaringen die je daar mee opdoet. Over het belang van goed voorbereid zijn, vooral in de bergen. Deze ervaring neemt ze mee de winkel in en deelt zij graag met de klanten in de winkel.
Ervaren in Buiten
Het zijn buitenverhalen zoals die van Heleen, die Bever CMO Marjolein Vendrig inspireerden om de campagne ‘Ervaren in Buiten’ te ontwikkelen. Vendrig: “Collega’s zoals Heleen, oftewel onze Buitenexperts, maken het verschil. Door hun ervaring weten zij als geen ander hoe ze onze klanten moeten adviseren. De liefde voor buiten en de rijke ervaring van onze medewerkers willen wij illustreren en delen. Om zo mensen te inspireren net zo van buiten te genieten als elke medewerker bij Bever ook doet.”