BlijdatikRij start radiocampagne

08-11-2011 (08:52) - Campagnes

In november en december zullen de eerste radiocommercials van BlijdatikRij te horen zijn. Doel: de naamsbekendheid van BlijdatikRij verder vergroten en nog meer consumenten bekend maken met de marktplaats voor reparatie, onderhoud en schadeherstel van auto’s.  

Eind 2010 lanceerde BlijdatikRij de eerste automotive website waarop consumenten offerte-aanvragen kunnen plaatsen voor reparatie, onderhoud en schadeherstel waarop garage- en schadeherstelbedrijven op kunnen reageren of bieden.   

Tot op heden vonden reclamecampagnes online plaats. Daarmee heeft BlijdatikRij een goede positie in de markt veroverd. Met de radiocampagne wordt een volgende stap gezet. BlijdatikRij verwacht dat consumenten de komende jaren steeds meer de werkzaamheden aan auto’s online zullen aanbesteden en wil in deze markt een leidende rol spelen.   

Uit onderzoek bleek dat de (geholpen) naamsbekendheid van BlijdatikRij al hoog is. Meer dan 60% van de Nederlanders kent BlijdatikRij. De radiocommercials zijn kort (10 seconden), herkenbaar en brengen de boodschap (‘de beste garages, de beste deals’), helder over. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau O-Utrecht.  

Verantwoordelijk bij bureau: Hans Blaauwendraat.

Verantwoordelijk bij BlijdatikRij: Benno Nekeman en Patrice van der Heiden. 

Media inkoop: ZIGT – Hoofddorp.