blowUP media lanceert HUB in Nederland met eerste case voor H&M Nederland
De innovatieve afdeling van blowUP media, HUB, brengt (D)OOH campagnes tot leven. De primeur is een digitale activatie met H&M Nederland op één van de drukste NS-stations van het land, in samenwerking met Natwerk.
Interactie door technologie en out-of-the-box ervaringen wordt steeds belangrijker binnen (D)OOH. Met het gebruik van blowUP media’s kenmerkende Premium Plus media, technologische innovatie en creatieve team, creëert HUB impactvolle visuele ervaringen waarmee maximale aandacht en betrokkenheid van publiek wordt gecreëerd. HUB gaat hiermee van start met een opvallende digitale popUP experience op Utrecht Centraal samen met H&M Nederland rondom de Holiday campagne.
De Holiday Experience van H&M bood een digitale en fysieke interpretatie van de ‘Togetherness’ campagne. Stel je voor: een allesomvattende ervaring waar de kledingstukken van H&M tot leven komen in een winterse omgeving. Dansende jurken, pailletten die je omringen en een immense glinsterende riem in 3D. Bezoekers van de popUP omgaven zich in een betoverende digitale wereld, precies de magie die de feestdagen losmaakt.
Kimberley Gotjé, Media planner H&M Duitsland & Nederland: “Bij H&M zijn we altijd op zoek naar vernieuwende manieren om onze mediacampagnes tot leven te brengen. De Holiday Experience in Utrecht, die we samen met HUB hebben opgezet, heeft onze campagne echt naar een hoger niveau getild.”
Als drukste station van Nederland bleek Utrecht Centraal de uitgelezen plek voor een dergelijke popUP, waarbij meer dan 5.000 personen de immersive Holiday Experience bezochten.
Ernst Vos, CCO blowUP media Group: “HUB is een belangrijke business unit voor creatieve executie en weerspiegelt onze ambitie om de markt te blijven verrassen met Premium Plus media. De innovatieve aanpak van H&M met immersive content, zorgt niet alleen voor entertainment, beleving en verbinding, maar voegt ook een extra dimensie van impact en waarde toe aan de algehele campagne van H&M. Deze benadering sluit naadloos aan bij wereldwijde trends binnen OOH-advertising."