BNA en Superglue bouwen met nieuwe campagne aan bewustzijn bij architecten
Met twee ingrijpende bouwwetten op de horizon, heeft de Branchevereniging Nederlandse Architectenbureaus (BNA) de handen ineengeslagen met Superglue Creatives om architecten voor te bereiden op een soepele overgang. De BNA, verbindende steunpilaar voor architecten sinds 1842, biedt daarom online vanaf december handige kennis en een video cursus voor hun leden.
“Wetwijs met BNA" is de campagne die architecten op weg helpt en bewust maakt over de impact van de aanstaande WKB en Omgevingswet. De communicatie neemt 'kopzorgen vol gedoe' weg door de illusie te doorbreken dat alles vanzelf wel goed komt. Op deze manier wordt ingespeeld op de hoogopgeleide en kritische doelgroep, die vaak onder hoge tijdsdruk staat.
- Client: BNA - Liselore Zoeteweij, Jurriaan de Bruijn
- Network Agency: Superglue Creatives
- Strategy, Creative Lead: Jona Bronkhorst
- Creatives: Jona Bronkhorst en Cyril Chermin
- Photography: Xabier Mendiola
- AI imaging, design: Jona Bronkhorst
___