bone ontwikkelt duurzaam platform voor Liander.

16-03-2012 (08:10) - Campagnes

bone heeft een interactief platform ontwikkeld voor netbeheerder Liander. De opdracht vloeide direct voort uit een gewonnen pitch, die in 2011 onder zes interactieve bureaus was uitgeschreven. Het platform stimuleert het opwekken van duurzame energie door Nederlanders. 

‘Als duurzaam bureau zijn we in meerdere opzichten trots dat we voor Liander aan de slag mogen’, Aldus algemeen directeur Rens Plandsoen van bone. ‘Om het onderwerp zo toegankelijk mogelijk te maken voor iedereen, hebben we een unieke, speelse wereld gecreëerd met een heel eigen design dat natuurlijk op ieder device kan worden ervaren. Daarbinnen heeft alle feitelijke informatie een logische plek. Van regels en wetgeving, tot inzicht in wie er bij jou in de buurt al zelf energie opwekt.’


Reacties

Beste Anthon, Eerst nog wat getallen. 2 onder 1 kap wongnien gebruiken (volgens Liander) nog meer energie dan de gemiddelde Amsterdamse woning: (3200 kwh en 2000 m2 gas). Het aardige van Richard Florida is dat hij laat zien WAT de nieuwe economie echt betekend: Minder eigen bezit, Minder woon werkverkeer, Minder energie, Meer virtueel, Meer creatief, Meer aandacht voor de mensen om ons heen etc en dat zijn redenering voor een groot deel ook opgaat voor Nederland ..
Nor @ 05-12-2012 10:15 uur