BrandBase en Hi bouwen feestje met Spotify

01-08-2012 (08:26) - Campagnes

Hi-klanten kunnen Spotify, een online muziekbibliotheek met meer dan 18 miljoen tracks, aan hun bestaande bundel toevoegen. Aan BrandBase de vraag om dit onder de aandacht te brengen bij de bestaande Hi klanten.
 
'Maak overal een feestje met Hi Spotify'. Met Hi Spotify op je mobiele telefoon heb je altijd de juiste muziek bij de hand voor een feestje; in het park, strand op het balkon… overal. Maar wat is muziek zonder goed geluid? Daarom maakte BrandBase een vouwbare speaker, geschikt voor alle mobiele telefoons. Geen schaar of lijm nodig en het geluid wordt tot tweemaal versterkt. Dit stuurde Hi de klanten als leuke en bruikbare DM.
 
Om de doelgroep te enthousiasmeren en hen te bewijzen dat je met Hi Spotify écht overal een feestje maakt, liet men een Piaggio Car ombouwen tot een self supporting dj booth. Deze PartyPiaggio, met Feestdjruud achter de draaitafel, kon je de hele zomer winnen via de Facebook-page van Hi. Feestdjruud is landelijk bekend met de hit: 'Waar is het feestje? Hier is het feestje!' of 'Gas op die lollie'. 

De campagne bestaat uit een compleet spectrum van middelen; DM, emailings, nieuwsbrieven, sms'jes, Facebook-acties, activaties, Spotify bannering en de Paarse Experience (online platform van Hi).