Burgerbar: Unleash your Lust

20-04-2023 (16:15) - Campagnes

Burgerbar, opgericht in 2007, is ontstaan met het doel om de lage kwaliteit van fastfood te verbeteren naar 'fab food'. Burgers worden vaak gezien als ongezonde guilty pleasures, maar de 18+ klanten van Burgerbar willen een burger die het ondeugend zondigen op een positieve manier omarmt.

Burgerbar's next-level burgers bieden een schuldvrije, bevredigende ervaring, en in samenwerking met de mensen bij Superglue Creatives is een speelse campagne ontwikkeld die de sensuele verwennerij benadrukt.

Onweerstaanbaar genieten

De campagne, getiteld "Unleash your Lust", is bedoeld om de zintuiglijke verwennerij van Burgerbar's burgers te vieren en klanten aan te moedigen om zich over te geven aan hun verlangens zonder schuldgevoel. Superglue Creatives heeft pakkende beelden en copy gecreëerd die de aandacht trekken en de verleidelijke kwaliteit van Burgerbar's producten onderstrepen.

De campagne zal voor nu op social media te zien zijn en bij succes later als outdoor reclameborden, waardoor de verleidelijke boodschap een breed publiek bereikt. Burgerbar's klanten kunnen nu genieten van hun guilty pleasures, wetende dat ze kiezen voor kwaliteit en smaak zonder compromissen.

Credits

Client: Burgerbar - Laura Losada, Yuval Alkobi
Network Agency: Superglue | Creative Network
Strategy, Concept, Art Direction: Jona Rotting
Copy: Jona Rotting & Ralf van Wieringen
Graphic Design: Auke Wieringa
Food Styling: Sander de Ponti
Photography: Arjan Benning and Polina Gladkova
DOP, Editing: Laurens Verwoest
Motion Design: Sverre Fredriksen
Gaffer: Jasper Bruijns
Grading: Marco van Bergen, Cinemeta
Voice-over: Voicebooking.com and Jona Rotting
Online Marketing: SDIM Online Marketing, Jerry Kong A Sam, Anouk van Luijk, Dirko Borst 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.