Campagnemetamorfose HISWA te water

26-05-2011 (09:29) - Campagnes

De HISWA te water gaat zich de komende jaren steeds meer richten op de beleving van watersport in al haar facetten. Dat betekent dat het expositieprogramma uitgebreid wordt met actieve watersporten als kanoën, (kite)surfen, waterskiën, wakeboarden, varen in kleine open zeilboten, catamaranzeilen en duiken. Daarnaast komen er meer activiteiten op en rond het water waar bezoekers zelf actief aan deel kunnen nemen. De koerswijziging van de HISWA te water is vertaald naar een nieuw campagnebeeld dat in eigen huis ontwikkeld is.

‘Eind vorig jaar en begin van dit jaar hebben we ons als organisator van de bootshow beraad op het concept en de toekomst van de HISWA te water. Daarvoor hebben we eerst veel input uit exposantenbijeenkomsten vergaard en vervolgens samen met onze stakeholders, onder begeleiding van de bureaus DST en Fresh Forward, een langetermijnvisie ontwikkeld. Diverse elementen hiervan gaan we op de komende editie al implementeren’, vertelt Farouk Nefzi, directeur HISWA Multimedia.

‘Een van onze doelstellingen was het evenement aantrekkelijker te maken voor een bredere doelgroep, waarbij we met name jongeren beter aan ons willen binden. Op hetzelfde moment werden wij benaderd met een plan voor een buitenevenement voor actieve watersporten die weliswaar bijzonder populair zijn in ons land, maar die op bestaande watersportbeurzen niet voldoende of te statisch aan bod komen. De HISWA te water biedt als buitenevenement de mogelijkheid om deze specifieke takken van watersport op actieve wijze onder de aandacht van het publiek te brengen.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.