Center Parcs lanceert campagne SOCKS-OFF-SOCKS: “sokken uit, natuur in!”
Center Parcs Europe start SOCKS-OFF-SOCKS, onderdeel van een campagne die draait om de verbinding met de natuur. Met de campagne roept Center Parcs iedereen op om de natuur te omarmen en het gebruik van sokken op een nieuwe en avontuurlijke manier te ervaren.
"Veel mensen trekken 's ochtends sokken aan en dragen ze de hele dag door, zelfs buiten in de natuur. En dat terwijl direct contact met de natuur ontzettend belangrijk is voor je fysieke en mentale gezondheid. Daarom introduceren wij de Center Parcs SOCKS-OFF-SOCKS, die je juist zo min mogelijk moet dragen”, zegt Bas Post, Marketing Director Nederland, België en nieuwe buitenlandse markten. “Ze fungeren als een symbool en een herinnering om vaker de natuur in te gaan. Met deze campagne zeggen we dus: sokken uit, natuur in!"
Online campagne en fysieke activatie
De campagne bestaat uit verschillende online video’s op YouTube, TikTok, Instagram en Facebook. Ook zijn de sokken te winnen via een winactie op de social mediakanalen van Center Parcs. Het bedrijf roept op om foto’s en video’s van jouw blote voeten moment te delen met #socksoff en #sokkenuitnatuurin.
Dit weekend vond bovendien een actie plaats waarbij in plaats van de bekende 'Gras niet betreden'-bordjes juist 'Gras enkel betreden op blote voeten' bordjes werden geplaatst op diverse plekken in Nederland. De bordjes bevatten QR-codes die verwijzen naar de campagnevideo op YouTube.