CheapTickets.nl komt met anti-winterdipcampagne
29-10-2013 (08:04) - Campagnes
Ruim 55% van de Nederlanders zit volgens een online enquête van CheapTickets.nl nu al in een winterdip. Om mensen door de gure dagen heen te helpen, en ze hun onvergetelijke zomervakantiegevoel te laten herbeleven, is de online vliegtickets-aanbieder de grootschalige social mediacampagne #IKWASHIER gestart.
Hoofdrol is er voor de speciale Facebook-app, waarmee deelnemers twee tickets terug kunnen winnen naar hun zomervakantiebestemming. Iedereen kan meedoen. Hoe? Door een leuke, karakteristieke vakantiefoto te uploaden via www.ikwashieractie.nl met een motivatie, waarin mensen kort en krachtig uitleggen waarom ze zo graag terug willen.
De geïntegreerde campagne loopt tot 25 november. Er worden verschillende communicatiemiddelen ingezet, waaronder outdoor (digitale masten, abri’s en toiletreclame), advertenties, een flyeractie en online promotie via Facebook, Twitter, een nieuwsbrief, blogs en een speciale actiesite.