Cloudpillo inspireert Nederland om dromen na te jagen
Cloudpillo, het jongste en snelstgroeiende slaapmerk van Nederland, lanceert op 5 februari haar eerste TV commercial. De commercial is onderdeel van het grotere marketingplatform ’Live your Dreams’.
Drie jaar geleden hebben jonge ondernemers Lars van der Wijst (21) en Jens Timmers (22) Cloudpillo opgericht. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een bedrijf met duizenden tevreden klanten in Nederland en België.
Dromen waarmaken
De jonge ondernemers willen hun eigen dromen najagen, en daarom vinden zij het belangrijk anderen te helpen dit ook te doen. Lars: ‘Wij geloven dat wanneer je elke dag alles uit het leven haalt, je elke avond met een ultiem voldaan gevoel naar bed kan. Wij willen mensen daarbij helpen door ze een zo’n goed mogelijke nachtrust te geven.'
Grootste campagne tot nu toe
Voor de grootste campagne ooit werkte Cloudpillo samen met Fitzroy, dat eerder al de nieuwe positionering en merkidentiteit voor Cloudpillo ontwikkelde, en productiemaatschappij Holy Fools. Regisseur Youri Dingemans heeft de verantwoordelijk voor de totstandkoming van de TV commercial.
De campagne is vanaf 5 februari live op NPO 1, 2 en 3 en online.