Cooper & Cross doet het voor koffie
23-10-2013 (08:20) - Campagnes
Mondelez Nederland heeft de Nederlandse koffiemarkt wakker geschud met een verrassingsintroductie van 4 segmenten koffie en espresso. Cooper & Cross tekent voor de introductiecampagne waarbij het brandproces van de koffie centraal is gezet.
De campagne brengt het Fire & Roasting proces letterlijk in beeld waarbij koud water het branden van de koffiebonen direct stopt. Dit in combinatie met de zorgvuldig geselecteerde koffiebonen draagt bij tot het unieke aroma van Velours Noir.
De introductiecampagne is begin oktober uitgerold op TV, Print, Online, PR, Social en Instore,
Cooper & Cross is begin 2013 toegetreden tot het rooster van bureaus voor Mondelez Nederland en Belgie en actief voor de merken PHILADELPHIA, STIMOROL, TUC en VELOURS NOIR.
• Mondelez: Jeannette Schalk, senior brand manager Coffee
• Account: Martin Verdult & Mirke Sipsma
• Creative Director: Machteld Rijnten
• Copy: Tomas Rouw
• Design: Edwin Westerbeek & Hugo Kerkhoff
• Productie: Bykitty