Daphne Dekkers het nieuwe gezicht van beautymerk Diadermine
Diadermine kondigt een exclusieve samenwerking aan met Daphne Deckers. Deze samenwerking bestaat uit een campagne - volledig ontwikkeld en uitgerold door Crocodile Agency - gericht op het verhogen van de merkzichtbaarheid van het Franse beautymerk.
Daphne Deckers vertegenwoordigt het merk door diverse huidverzorgingsproducten te introduceren via haar eigen social mediakanalen, door midel van 'get ready with me'-content en speciale posts rond feestdagen en reizen. Naast social media is de campagne vanaf deze week het hele jaar door te zien via online en out-of-home advertising.
Frederique van Diadermine vertelt waarom Deckers het juiste gezicht is voor het beautymerk: "Daphne's authentieke connectie met haar volgers maakt haar de perfecte ambassadeur om onze boodschap over kwalitatieve huidverzorging te verspreiden".
Tamara Couperus van Crocodile Agency vertelt meer over de strategie achter de campagne: “Onze kracht is dat we ons in de doelgroep verdiepen en vanuit hier de strategie bepalen. Voor Diadermine richten we ons op de doelgroep van 35 jaar en ouder, die ook online te vinden is. Wij kijken bijvoorbeeld naar trends die relevant zijn en verwerken die in de content die wij maken voor het merk. We hebben vervolgens een organische manier gevonden om het merk te integreren in Daphne’s levensstijl, wat de campagne versterkt en daarmee het merkbewustzijn onder haar volgers.”
Credits
Klant: Diadermine
Verantwoordelijk bij klant: Frederique
Bureau(s): Crocodile Agency
Business Owner(s): Lonneke de Boer
Creative Owner(s): Sterre Kunzler
Project Management: Tess Bekker
Fotograaf: Yvette Kulkens