Draftfcb brengt Troetels tot leven

11-02-2011 (09:16) - Campagnes

Voor haar klant PLUS bracht Draftfcb de Troetels tot leven. We bedachten de naam. Ontwikkelden het logo, de campagnevisual en het aaibare concept. En we werkten dat uit in winkelmaterialen, folder en flyers, een Troetels sticker- en verzamelalbum en wat dies meer zij.

Ter gelegenheid van de geboorte van het olifantje in dierenpark Emmen afgelopen weekend, bedachten we deze inhaker. Een aaibare advertentie. Die nog maar ‘ns een extra impuls geeft aan de toch al succesvolle Troetelsactie van PLUS. 

Bureau: Draftfcb
Creatie: Dick Bos, Peter Kusters, Nick Philipse, Pieter Schouten
Account: Lisette Peperkamp
Verantwoordelijk bij klant: Lydia van den Brandhof 


Reacties

Ziet er naar uit dat Plus Jumbo net iets slimmer af is ;-)
hjarald agnes / Ambassade van Creativiteit (.nl) @ 11-02-2011 10:51 uur
'Wij' ontwikkelden ............. en 'wij' werkten uit???
Wie DraftFCB of RW? Als jullie berichtjes plaatsen zou ik ze wel in een stijl herschrijven die bij je newsletter past!
Peter C.H. van Leeuwen @ 11-02-2011 15:11 uur