Dries Roelvink in EK-campagne TUC

23-05-2012 (08:17) - Campagnes

In de nieuwe campagne van TUC staan OEHHH!!! momenten tijdens de EK-wedstrijden centraal. Als symbool van deze spannende ‘net-niet’ momenten lanceert TUC het OEHHH!!! kussen. Op het moment dat het gewicht op dit kussen wordt verplaatst, hoor je het geluid OEHHH!!! 
 
Toepasselijk, want uit onderzoek van TUC blijkt dat 75% van de Nederlanders tijdens een spannend moment naar het puntje van de stoel of bank schuift... Onderdeel van de campagne zijn een TV- en radiocommercial, het EK-lied van Dries Roelvink ‘OEHHH!!! roept  heel Oranje’, een item op Radio Veronica met Hans Kraay jr. en een  activatie op Facebook. Het TUC OEHHH!!! kussen is van 30 mei tot en met 6 juni exclusief verkrijgbaar bij C1000 bij aankoop van drie TUC producten.

Uiteraard hoort bij deze campagne ook een nieuwe televisiecommercial, die vanaf morgen op televisie wordt uitgezonden. Hierin zorgt het OEHHH!!! kussen voor grappige en herkenbare situaties op de bank. Het TUC OEHHH!!! kussen is van woensdag 30 mei tot en met woensdag 6 juni exclusief verkrijgbaar bij C1000 bij aankoop van drie TUC producten. De Facebookpagina is actief. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.