EasyToys blijft zich met Forever Pink inzetten voor inclusiviteit
In een tijd waarin inclusiviteit een belangrijke rol speelt, zijn er merken die zich niet alleen op een specifieke dag inzetten, maar elke dag actief streven naar het bevorderen van inclusiviteit en het doorbreken van taboes. Eén van deze merken is EasyToys.
Met het thema ‘Forever Pink’ legt EasyToys de nadruk op de belofte om dagelijks te werken aan inclusiviteit, niet alleen tijdens PRIDE, wanneer de hele wereld toekijkt, maar ook op alle andere dagen. Het merk wil het voorbeeld stellen dat inclusiviteit een voortdurende inspanning vereist en het blijvend streven naar acceptatie en gelijkheid.
De out of home campagne, gebaseerd op het thema ‘Forever Pink’, wordt deze week gelanceerd in Amsterdam en omstreken, en zal ook te zien zijn tijdens de parade. Het thema ‘Forever Pink’ blijft voor altijd. Het merk wil hiermee een krachtige boodschap uitdragen dat hun inzet voor inclusiviteit niet gebonden is aan een specifieke periode, maar een duurzaam streven vertegenwoordigt en brengt die boodschap ook uit door mee te varen tijdens de parade.
Het statement en de campagne zijn in samenwerking met het Groningse Reclamebureau Brand Creatives ontwikkeld.