Echte kaas komt uit De Beemster

14-03-2024 (12:00) - Campagnes

Het marktaandeel van Beemster Kaas is de afgelopen jaren 50% gegroeid, waarmee het nu het grootste A-merk onder de kazen is. Met de nieuwe campagne ‘Echte smaak komt uit de Beemster’ wil het Nederland laten weten dat het ook écht de lekkerste kaas maakt, voor alle momenten op de dag. 

De echtheid in de campagnes is voor een groot deel te danken aan creatief team en regieduo ineen (sinds 2004), Philip&Hugo – met wie Beemster Kaas al een klein decennium samenwerkt. Hugo van Woerden, de copyman: ‘Beemster als merk is net een speeltuin, want met 400 boeren zijn er zoveel echte verhalen. De boeren kennen ons inmiddels ook al: ‘Heb je een doorkijkje nodig? Oh, dat kan daar en daar heel mooi.’

Op 27 maart verschijnt de volledige case-story achter de Beemster-campagne in Fonk magazine 386 (dossier emo-reclame).

Credits

Creatie en regie: Philip&Hugo
Strategie: Edith Janson
Productie: Francine van der Lee
Camera: Tim Kerbosch
Editor: Martin Hijgelaar, Pim van der Pas
Sound design/music: Sharkee
Sonic branding: AMP
Online/Colouring: de Grot
Verantwoordelijk bij klant: Danielle Lankhaar (Communicatie & Event Manager), Kristine van de Velden, Nicole van Gorp
Anders partners van CONO: Touch Creative, Cartils, Addurance