Eigen Fabrikaat ontwikkelt Workx Heldencampagne

29-06-2012 (08:41) - Campagnes

Eigen Fabrikaat ontwikkelde een campagne voor Workx materieelverhuur waarbij de eigen medewerkers centraal staan. De zogenaamde ‘heldencampagne’ is in twee lagen uitgewerkt; merk (naam- en propositiebekendheid) en tactisch om sales te genereren. De nieuwe pay off ‘Workx weet hoe het werkt’ komt in eerste instantie terug in de radiocommercials en printuitingen. Later in de campagne zien we de eigen medewerkers terug in dm, e-mailings en online banners. De mensen van Workx zijn in de campagne de held geworden.
 
Klant: Workx
Bureau: Eigen Fabrikaat
Creatie: Eigen Fabrikaat
Eindverantwoordelijk klant: Sandra Pijlman, Marcel van Kesteren
Account: Chantal Nanninga, Patricia de Groot
Fotografie: Richard Maas@Foto-Formation
Beeldbewerking: Richard Maas@Foto-Formation
Soundstudio: Soundcircus Kees Kroot