EuroParcs lanceert nieuwe Feyenoord-campagne
EuroParcs en Feyenoord lanceren een nieuwe zomercampagne, met Jan Boskamp in de hoofdrol. Als een vertrouwd gezicht in eerdere EuroParcs campagnes, treedt hij dit keer op als 'fotograaf' in "Jan's Perfecte Plaatje".
Al jarenlang staat Jan Boskamp bekend als ambassadeur voor EuroParcs in samenhang met Feyenoord. Nu neemt hij een creatieve draai en speelt hij de rol van fotograaf in zijn zoektocht naar het ideale vakantieplaatje. Gewapend met zijn camera en een team van modellen - Timber, Geertruida, Ueda en Trauner - legt Boskamp de schoonheid van EuroParcs vast, terwijl hij tegelijkertijd de diverse mogelijkheden van EuroParcs onder de aandacht brengt.
Deze zomercampagne biedt Feyenoord-supporters een speciale kans om te profiteren van 25% korting op hun zomervakantie bij EuroParcs.
De campagne is ontwikkeld door sportmarketingbureau House of Sports in samenwerking met Feyenoord en Ten Content Agency, in opdracht van EuroParcs.