Europese KANZI campagne trapt af in Amsterdam
Onder het motto 'The Power of Great Taste' keert KANZI dit jaar terug op de markten met een nieuw communicatiethema: "Zie wat je kunt doen met de energie van één KANZI-appel."
Het Europese KANZI seizoen is deze maand van start gegaan. Om dit te vieren, lanceerde KANZI afgelopen week een activatie op het Haarlemmerplein in Amsterdam. Met de boodschap 'The new energy source has arrived....' verwelkomde KANZI iedereen die wel een extra oppepper kon gebruiken.
Mysterieuze XXL doos
Op donderdag 5 oktober verscheen een mysterieuze XXL doos op het Haarlemmerplein, zonder zichtbare branding of uitleg. Aan het einde van de dag verdween de doos. Op vrijdag 6 oktober keerde de doos terug op dezelfde locatie, in de ochtend verzamelden zich voorbijgangers en influencers wachtend op de onthulling. Precies om 12:00 uur onthulde de doos een schat aan kleine doosjes met KANZI appels, uitgedeeld aan iedereen die wel een energieboost kon gebruiken.
Pan-Europese campagne
De nieuwe campagne benadrukt dat KANZI appels een natuurlijke bron van vitaliteit zijn. Met deze combinatie van een pan-Europese campagne en land specifieke marketingactiviteiten wiil KANZI zich verder vestigen als 's werelds op één na grootste appel merk. De Europese marketingcampagne voor KANZI startte in Amsterdam en zet nu koers naar Berlijn en andere steden in Europa.