Fantasievolle campagne Diesel Kid
05-07-2012 (08:25) - Campagnes
Is it a bird? Is it a plane?Nee - het is Diesel Kid! In de FW12 advertising campaign demonstreren de kids de super power van fantasie. Elk kind heeft super power. Je hebt alleen een beetje improvisatie nodig om dit naar buiten te brengen; een masker gemaakt van een plastic tas, een aluminiumfolie cape, een doos als helm, kartonnen vleugels... Opeens zijn ze niet meer gewoon kinderen: ze zijn misdaadbestrijders, beschermers van de zwakken, mutant warriorsmet een hartje van goud.
Maar we weten allemaal wat hun echte super power is - hun fantasie. In de FW12 advertising campaign gebruiken de Diesel kids de straat om hun avonturen waar te maken. New York was de ideale setting voor de kids om doorheen te sluipen, kruipen, springen en rennen. Hun kleurrijke kleding is de ideale super-kleding, of ze nou achter de slechteriken aanzitten of hun ware identiteit verhullen door zich te gedragen als gewone kinderen. Ze kunnen het niet helpen een tipje van hun alter ego's te laten zien met graffiti-geïnspireerde graphics, trend-proof flannel, bliksemschichten en electrische kleuren.
De meisjes combineren indigo jurkjes en rokjes met vrouwelijke interpretaties van de klassieke Mohican (indianenhoofd), verrijkt met rhinestone rivets. Voor zowel jongens als meisjes is er een 5 pocketlijn, een reminder van Diesel's DNA.
