FBTO komt met basispremie-campagne
21-11-2012 (08:23) - Campagnes
Eind van het jaar is dé periode waarin alle zorgverzekeraars met hun campagnes uitpakken - in januari blijkt dan wie de meeste nieuwe klanten heeft weten binnen te halen en weten te behouden. FBTO was daarin afgelopen jaar een van de meest succesvolle.
Dit jaar handhaaft FBTO de basispremie op € 96,75 en blijft daarmee een van de goedkoopste. Ook voert de campagne het thema 'Jij kiest. FBTO'. En toont onverwachte keuzemomenten, een huwelijksaanzoek of stroomstoring, waarbij en passant de flexibiliteit van de FBTO Zorgverzekering wordt bewezen. De aanvullende modules van de FBTO Zorgverzekering kun je eenvoudig aan- én uitzetten, wanneer je wil. Je verzekert wat nodig is en zo betaal je niet te veel. Jij kiest.
FBTO
Manager Merk & Communicatie - Caatje van Walraven
Senior Communicatiemanager - Saskia Tuil
Bureau – ONLY & Qi
Account: Mariska van Huis & Bastiaan ter Horst
Creatie: Joshua Hoogeboom, Janine Willems, Peep van der Molen
Agency producer: Martine Bosman
Production Company – Artcore
Regisseur: Florian Vermeulen
Producer: Christine Anderton
Online editing: Condor
Sound: Kees Kroot, Soundcircus
