FHV BBDO maakt campagne Zilveren Kruis Achmea

22-10-2012 (08:18) - Campagnes

FHV BBDO heeft voor het Zilveren Kruis Achmea de campagne ‘Vragen over de zorg’ ontwikkeld. De campagne moet mensen ervan bewust maken dat er grote veranderingen zijn in de zorg en dat die aanleiding kunnen zijn voor vragen en om opnieuw naar je zorgverzekering te kijken. De vervolgfase moet mensen bekend maken met de zorgpakketten van Zilveren Kruis en de kosten.
 
Bureau: FHV BBDO
Creatie: Mark Muller, Martin Cornelissen, Paul Falla, Remco Bos
RTV: Peter Burger
Accountbehandeling: Johan Coops, Marcelle Menick, Christine van der Schilden
Strategie: Caroline van Lieshout
Verantwoordelijk bij client: Jan de Bruijn, Josje te Kiefte, Luc van Woensel, Jessica Zuydgeest
Productiemaatschappij: 25FPS
Regisseur: Maarten Treurniet 
Offline/editor: Chiel Muller
Postproductie: Postoffice
Muziek: Gers Pardoel
Geluid: Studio Alfred Klaassen