FHV BBDO maakt Pleh!-spot Interpolis
20-11-2012 (00:00) - Campagnes
Als onderdeel van de zorgcampagne verschijnt Interpolis nu ook op televisie. In de commercial Pleh! (gemaakt door FHV BBDO) zegt Interpolis: Je kunt je tegen álles verzekeren. Je kunt ook nagaan wat je écht nodig hebt. Ook op het gebied van zorg. Want: álles verzekeren is geen oplossing.
De campagne startte met de bewustwording van kosten van medische behandeling. Deze inzichten helpen mensen te kiezen of ze willen verzekeren of sparen. Bijvoorbeeld wat kost een bril? Hoe vaak moet die worden vervangen en loont het echt om daarvoor een aanvullende verzekering te nemen die slechts een deel van de kosten vergoedt? Interpolis geeft uitleg onder de noemer 'Hoe zit dat?'.
Naast de televisiecommercial, is Interpolis ook te horen op de radio. Vanaf 26 november worden er drie radiocommercials uitgezonden waarin de visie van Interpolis op zorgverzekeringen centraal staan. De campagne loopt tot eind dit jaar.