Fintech bedrijf Tinka nodigt Nederland uit om slim te betalen met eerste DOOH campagne

17-03-2023 (12:05) - Campagnes

Tinka introduceert zich in Nederland ‘met een natte T’ aan de Rotterdammers. Met haar eerste campagne in Nederland roept het fintech bedrijf de ‘buy now, pay later (BNPL) shopper’ op om slim te betalen met haar uitgesteld betalen service.

Naast Rotterdam zal de campagne, met verschillende uitingen, ook te zien zijn in andere grote steden, waaronder Amsterdam, Utrecht en Zwolle. Naast de DOOH uitingen zal de campagne ook te zien zijn op social media.

Digital-first bureau Media.Monks is verantwoordelijk voor de gehele realisatie van de campagne, vanaf concept en creatie tot de inkoop van de media uitingen op social media en de verschillende locaties door Nederland.

Mischa Alexander, Chief Marketing Officer bij Tinka, vertelt: “Het ‘buy now, pay later’ model is aan innovatie toe, het vereist een meer verantwoorde benadering als het gaat om lenen. Daar zetten we ons bij Tinka voor in: wij benaderen BNPL alsof het gereguleerd is. Niet voor niets dat we het slim betalen noemen. We beschermen onze klanten, zonder enige verborgen kosten of schimmige praktijken. Ik kijk er naar uit om Nederland kennis met ons te laten maken met onze eerste campagne.

Laura Ferrara, Group Account Director bij Media.Monks, voegt toe: “De T van Tinka leent zich uitstekend voor een mooie Rotterdamse introductie. Daarnaast zijn we er trots op dat we ook de media inkoop voor onze rekening hebben genomen.”