Frogers in nieuwe campagne Amstel
19-09-2012 (08:27) - Campagnes
In deze tijd moeten we allemaal op de kleintjes letten, zelfs René en Natasja Froger. In een nieuwe commercial van Amstel Bier viert het bekende echtpaar daarom vakantie op een Nederlandse camping.
René en Natasja vallen aanvankelijk een beetje uit de toon als ze met een luxe megacamper het terrein op komen rijden, een 15-delig Delfts Blauw servies afwassen en met een complete golfuitrusting op de midgetgolfbaan staan. Maar wanneer René boodschappen moet doen, komt zijn zuinige Nederlandse aard toch naar boven. In de supermarkt kiest hij voor een krat Amstel Blond 4.0, de verfrissende en milde pilsener met 4% alcohol. Het lagere alcoholpercentage zorgt er voor dat het bier in een lagere accijnscategorie valt. Amstel Blond is daarom extra scherp geprijsd.
De nieuwe Amstel commercial met René en Natasja Froger wordt vanaf donderdag 4 oktober uitgezonden.
Klant: Amstel
Bureau: Doom&Dickson
Verantwoordelijk Amstel: Maud Meijboom, Niek van Leeuwen, Meike Dijkstra
Creatie: Marcel Frensch en Rogier Mahieu
Account: Robert van Dijk, Maroeschka Volker, Sarah van der Steege
Strategie: Margot Bouwman
RTV: Hanneke Kampschreur
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Rogier van der Ploeg
Online: Hectic Electric
Soundstudio: The Ambassadors
