Gedurfde campagne van start

14-02-2011 (09:43) - Campagnes

In de eerste uiting van de campagne die RadeMakkers voor Brand New Day heeft gemaakt worden Aegon, Delta Lloyd en Nationale Nederlanden met naam en toenaam genoemd, zij hebben veruit de meeste woekerpolissen verkocht. Ze hebben ons dus belazerd en bedonderd. Daar kan je vreselijk boos over worden, maar dat helpt niet. Je polis overboeken naar Brand New Day, dat helpt wel. Die maken veel minder kosten zodat je meer pensioen overhoudt. Dat is het verhaal van deze TV- en radiocampagne. 

Opdrachtgever:
Brand New Day
Bureau: RadeMakkers
Creatie: Lodewijk van der Peet, Marc Linderhof
Account: Joost Rademaker, Irene Laghi
Regisseur: Lodewijk van der Peet
Exec. Producer: Rinie Jansen
Producer: Jan-Willem Bloem
Productiemaatschappij: MacGyver
D.O.P.: Wouter Westendorp
Editer: Allard Zoetman
Muziek: Wim Sonneveld, ‘Tearoom Tango’
Voice over: Porgy Fransen
Geluidstudio: Studio De Keuken, Wouter Snel
Verantwoordelijk bij klant: Bas van Beusekom

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.