Geen stress! Massage.nl lanceert relaxte introductiecampagne
'Druk, druk, druk? Geen stress! De beste stoelmasseurs zitten op massage.nl': zo stelt het nieuwe platform voor stoelmassages zich voor aan het Nederlandse publiek. Een positionering en introductiecampagne die samen met Creatief bureau Wars tot stand kwam en nu overal in Nederland te zien is langs snelwegen, online en op social media.
Wim Dubbelman, CEO Massage.nl vertelt: Vanaf het begin was het contact met de mannen van Wars heel erg relaxt, ze begrepen ons en wisten meteen tot de kern te komen. Geen stress is de boodschap die we doorleven in ons bedrijf. Een gevoel dat we graag met de hele wereld delen. Met de lancering van Massage.nl streven we namelijk naar een stressvrije werkplek voor iedereen. Wij werken aan een toekomst waarin werk niet synoniem staat aan stress, maar met welzijn en voldoening. De wereld een beetje meer ontspannen maken, één werkplek tegelijk.'
Wars kent de fijne kneepjes van het vak en ontwikkelde een opvallende introductiecampagne, die je overal tegenkomt. De uitstraling van het merk en de website werd samen met Verve opgepakt. Zuiver Media verzorgde de mediastrategie en met Van de Laar | Van Efferen studio’s werd een ontspannen studiosessie geboekt voor de opnames van alle radiocommercials die binnenkort te horen zijn.
Schouderklopjes
Klant: massage.nl, Wim Dubbelman & Dennis Albinus
Bureau: Wars
(Web) design: Verve Agency
Radio: Van de Laar | Van Efferen Studio’s
Media: Zuiver Media