HalloStroom kiest INDIE Amsterdam voor eerste campagne die klanten aanmoedigt aan zichzelf te denken

22-03-2023 (16:20) - Campagnes

HalloStroom zet in hun eerste campagne de eerlijkheid van de klanten centraal: ze doen het niet alleen voor de wereld, maar ook voor zichzelf. Met de campagne wil de energieleverancier een duurzame transitie voor elkaar krijgen, waarbij klanten ook direct persoonlijk voordeel hebben. 

De campagne is ontwikkeld door INDIE Amsterdam focust zich vooral op de directe voordelen van zonnepanelen huren.

Denk aan jezelf

In twee verschillende tv-commercials spelen Martijn Fischer, Andre Dongelmans en Elisa Beuger een hoofdrol.  Leslie Hogeveen, CEO: “Hoe graag we het ook anders zouden willen zien, om de noodzakelijke gedragsverandering voor elkaar te krijgen, is ‘duurzaam’ alleen geen effectieve belofte.” Daarom is het campagnethema van HalloStroom: Verbeter de wereld. Denk aan jezelf. Duurzaam in jouw voordeel.

Credits 

Client: HalloStroom
Leslie Hogeveen & Sophie van Wel
Advertising Agency: INDIE Amsterdam
Production Company: INDIE Amsterdam
Director: Anne de Clercq
D.O.P.: Jeroen de Bruin
Offline editor: Taco Arts
Post-production: Berend van Eerde
Grading: Ruben Labree
Sound Design: THNDR
Music: THNDR
 

HalloStroom TVC30" Henk from INDIE Amsterdam on Vimeo.