Hazes is niet dood
20-08-2008 (15:15) - Campagnes
KPN is al een korte tijd bezig om abonnementen aan de man te brengen via een Brabantse ‘pauperzanger’ die zijn stem kwijt is en luistert naar de naam ‘Fons’. Ook de Makelaarsvereniging Amsterdam (MVA) lanceert deze week in samenwerking met New Message een variant op een smartlappenartiest. Nu draait het om de Mokumse zanger Nico Meijer. Met Hazes covers over rotte funderingen, erfpacht, scheurende muren en torenhoge kosten, probeert hij iedereen te behoeden voor het leed dat hij ondervond van zijn zelfgekochte huis. Een compleet album genaamd Alle Drie Onroerend Goed! is vanaf deze week verkrijgbaar bij de ruim 500 aangesloten MVA-makelaars in groot Amsterdam. Tevens is op www.nicozingt.nl onder meer de videoclip te zien van zijn eerste single: Voor mij geen stucwerk aan de wand. De boodschap van de actie: ‘Zorg dat de aankoop van uw huis geen smartlap wordt. Schakel een MVA-makelaar in’.Concept & creatie: Richard van Rijn, Bart van de Winkel, Chris Sant, Lennart Wienecke, Hugo Rütter (New Message)
Productie: New Message
Regie: New Message
D.O.P: Martijn van Beenen
Editor: Bas Icke
Geluid: The Ambassadors
Fotografie: Van den Boeselaere
Flash design: Kris Visser
PR: Jesse Ridder (New Message)
Media: Print, online, pr, guerrilla
Account: Jan Has, Catherine Dijkstra (New Message)
Klant: Didi van den Elsaker, Pieter-Joep van den Brink (MVA)
Met dank aan: Melvin Producties
