Het Concertgebouw presenteert campagne ‘Allemaal in Het Concertgebouw’

14-02-2023 (10:39) - Campagnes

Het Concertgebouw lanceert de 360º-campagne ‘Allemaal in Het Concertgebouw’. Met korte copy wordt de toegankelijkheid en veelzijdigheid van de programmering en het publiek van de concertzaal zichtbaar gemaakt.

De uitingen op straat worden gecombineerd met een online campagne. De eigen copywriter van Het Concertgebouw Thomas de Jonker maakte de teksten voor het script en de outdoor uitingen. Voor de commercial vroeg Het Concertgebouw Niels Gerson Lohman om vanuit hetvideo-archief een muzikale edit te maken. Grafisch vormgever Bart Boonen tekende voor de uitingen op straat. Mediabureau Stroom is verantwoordelijk voor het mediaplan. Het Concertgebouw is van plan de campagne meerdere keren per jaar in te zetten.

 

Titel campagne: Allemaal in Het Concertgebouw
Opdrachtgever: Job Noordhof, Fabian Jon Ming
Copywriter: Thomas de Jonker
Grafisch ontwerp: Bart Boonen
Video/Animatie: Niels Gerson Lohman
Muziek: o.a. Gustav Mahler, Wynton Marsalis
Mediabureau: Stroom in samenwerking met Centercom