Hockey en Rabobank ‘Samen Sterker’

09-05-2014 (07:49) - Campagnes

Rabobank heeft de campagne ‘Samen Sterker’ in het kader van de naderende Rabobank Hockey World Cup 2014 gelanceerd. In vier korte documentaires worden nationale hockey(st)ers samen met de mensen waar zij sterker van zijn geworden in beeld gebracht. 
 
Maartje Paumen en Minke Booij laten zien hoe belangrijk het is om van elkaar te leren. Robbert Kemperman en Sander de Wijn zijn een onverslaanbaar duo door hun hechte vriendschap, Dick Schoenaker weet als oud-voetbal international hoe het is om op een WK te staan en steunt zijn dochter Jacky onvoorwaardelijk.  
 
Hockeyclub Feijenoord, opgericht in de Rotterdamse achterstandswijk door Paul Veldhuijzen, is een bijzonder voorbeeld van maatschappelijke betrokkenheid en talentontwikkeling. De eerste documentaire is vanaf vandaag te zien op de Rabobank campagnesite.
 
De campagne wordt ondersteund door verschillende middelen, waaronder tv-commercials die vanaf 19 mei worden uitgezonden. De documentaires en commercials zijn gemaakt door Kumpany in samenwerking met 100% Halal. 
 

Verder heeft Rabobank een afbeelding van 850m2 geplaatst op de ramen van het kantoor van Rabobank Nederland in Utrecht, waarop Robbert Kemperman en Sander de Wijn als duo te zien zijn. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.