Hyundai en MHX maken platform waarop nieuwe wereld te zien is
In de nieuwe campagne van Hyundai en MHX, de creatieve studio van Mediahuis, beantwoorden trendwatcher Adjiedj Bakas, robotica-specialist Julian Jagtenberg en We Drive Solar-oprichter Robin Berg de vraag hoe technologie ons leven gaat beïnvloeden.
De mobiliteitesoplossingen van Hyundai vormen de basis voor de campagne ‘Our New World’. Om dit onder de aandacht te brengen is MHX gevraagd om een branded contentcampagne te ontwikkelen. Hierin worden zes experts geïnterviewd, wat heeft geresulteerd in video’s en bijbehorende artikelen welke gedistribueerd worden via meerdere Mediahuis-merken zoals De Telegraaf, Metro, Manners, WANT, Autovisie en Bedrock.
Platform
Voor de campagne is er een platform ontwikkeld waarin een 'glimp van de nieuwe wereld' te zien is. Alle content is hier terug te vinden. Het doel van de campagne is om de perceptie van Hyundai te veranderen van challenger tot leider. Yvette van Vliet (Project Manager MHX): ‘We hebben het contentplatform geheel zelf ontwikkeld van a tot z. Hierdoor kunnen we alle middelen van de campagne bundelen in één overzicht.’
Anne Lobbes (PR Manager Hyundai Motor Nederland): ‘Our New World kan ik samenvatten als een mooie ontdekkingstocht - binnen en buiten Hyundai - over alles wat mobiliteit en toekomst betreft. De behoefte van de mens om zich te verplaatsen blijft, maar de manier waarop we reizen invullen zou wel eens significant anders kunnen zijn in de toekomst dan nu.’ De campagne is tot stand gekomen in samenwerking met Havas Media.