in-lite vraagt aandacht voor eenzaamheid
Eenzaamheid, met name onder ouderen, blijft een belangrijk onderwerp. Uit onderzoek blijkt dat 1 op de 4 alleenstaanden en ouderen zich eenzaam voelen tijdens de feestdagen.
in-lite heeft daarom samen met reclamebureau Brand Creatives een social campagne opgezet om hier meer aandacht voor te genereren. In hun campagnevideo “Love Shines a Light” gaat een oude dame een eenzame kerst tegemoet. Tot ze het gordijn opzij schuift en wordt verrast door haar naasten in een tuin vol sfeervolle verlichting, wat leidt tot een ultiem geluksgevoel.
Licht en warmte
“Iedereen kent wel iemand in zijn of haar omgeving die zich weleens eenzaam voelt, of die een dierbare extra moet missen deze feestdagen. Met deze campagne hopen we mensen te inspireren om een ander die het nodig heeft een beetje licht en warmte te schenken. Vaak is een klein gebaar al genoeg om wat verlichting te bieden. Want niemand hoort zich alleen te voelen deze kerst.” Aldus Veronique Volthoren, Senior Brand Marketeer van in-lite.