In nieuwe Appelsientje-campagne maken meer humor en absurdisme het verschil
Vandaag lanceert Appelsientje in samenwerking met Hotel L’Amour een nieuwe campagne met het thema: ‘Altijd het zonnetje in huis’. Waarmee het merk wil laten zien dat je met Appelsientje op ieder moment van de dag kunt genieten van de zon.
Daarmee houdt Appelsientje vast aan hun belangrijke Heritage: de zon. Maar ze kiezen wel voor andere creatieve insteek, met meer absurdisme en humor. De campagne start met twee commercials: BBQ en Puber. Hierin worden twee nieuwe smaken geïntroduceerd: Appelsientje Frisfruit en Appelsientje Fruitdrink.
Credits
Verantwoordelijk bij Appelsientje: Margreet Houthoff, Bas Boswinkel
Bureau: Hotel L'Amour
Creative Directors: Peter van Rij en Martijn van Marle
Account manager: Muriël Kip
Agency producer: Marieke Prette
Productiemaatschappij: Czar
Executive Producer: Karlijn Paardekoper
Producer: Robert Nan
Regie: Jonathan Elbers
D.o.p.: Gabor Deak
Offline: Kim Hinrichs
Online: The Compound
Grading: The Compound
Sound: Public Audio
Music: Audentity
Appelsientje_BBQ from Hotel L'Amour on Vimeo.
Appelsientje_Puber from Hotel L'Amour on Vimeo.