ING viert levensreizen in nieuwste campagne

15-03-2024 (09:47) - Campagnes

Met meer dan 60 miljoen mensen die jaarlijks via Schiphol reizen, is de luchthaven meer dan een plek om te reizen: het is een plek waar miljoenen verhalen verteld worden. Deze gedachte staat centraal in de nieuwste campagne van ING. De campagne is bedacht door TBWA\NEBOKO.

ING viert het feit dat, net zoals reizigers vertrekken en aankomen, hun klanten van het ene naar het andere hoofdstuk gaan. 

De campagne maakt gebruik van de taal van reistickets, die laat zien waar mensen vandaan komen ('from') en naartoe gaan ('to'). Het idee is om de kracht van transformatie te tonen en mensen aan te moedigen meer te doen waar ze van houden. Meer dan 50 levensverhalen, bestaande uit meeslepende koppen of afbeeldingen, zullen te zien zijn op vliegtuigslurven en out-of-home billboards.

Kim Larsen, Head Global Communications bij ING, vertelt: "Naast fysieke bestemmingen vieren we empowerment en de verschillende manieren waarop mensen van het einde van het een naar het begin van het ander kunnen gaan. Dit is waar het bij ING allemaal om draait".