‘Je loog tegen mij’ in Brand New Day-spotje

12-01-2012 (08:46) - Campagnes

Vorig jaar startte de campagne van RadeMakkers voor Brand New Day met een commercial waarin een lied van Wim Sonneveld gebruikt werd (Ballroom Tango: je hebt me belazerd, je hebt me bedonderd). Die commercial was buitengewoon succesvol, sindsdien zijn er elke dag meer dan 100 (woeker)polissen per dag overgeboekt. 
 
Deze week is het vervolg gestart met Harry Slinger in de hoofdrol. Het is exact dertig jaar geleden dat hij met zijn band Drukwerk een nummer één hit had met ‘Je loog tegen mij alsof ik een kind was’, maar het lied is vandaag nog steeds in het geheugen gegrift van de doelgroep. In de commercial zingt Harry Slinger het lied voor de deur van de grote verzekeraars, Nationale Nederlanden, Aegon en SNS Reaal, die ons meer dan zeven miljoen woekerpolissen hebben verkocht. 
 
Adverteerder: Brand New Day
Bureau: RadeMakkers
Art director: Marc Linderhof
Copywriter: Lodewijk van der Peet
Account: Joost Rademaker, Mieke den Elzen
Productie: Rinie Jansen (MacGyver)
Regie: Michael Winter
Postproductie: MacGyver Post
Geluid: Geert van Galen (Studio de Keuken) 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.