Jobbird.com lanceert nieuwe mediacampagne
05-12-2011 (08:47) - Campagnes
In samenwerking met SVBmedia lanceert Jobbird.com, de nieuwe snelst groeiende vacaturebank van Nederland, in december haar nieuwe mediacampagne. Deze mediacampagne is de opvolging van de succesvolle introductiecampagne van oktober 2011.
‘Binnen 8 weken na de introductiecampagne van Jobbird.com, zijn wij inmiddels de grootste vacaturebank van Nederland. Dit is ongelofelijk snel gegaan’, aldus Jan-Peter Cruiming, oprichter van Jobbird.com. ‘Ons doel is de Nederlandse arbeidsmarkt weer transparant te maken, zodat vraag en aanbod elkaar weer kunnen vinden. Het is toch te gek voor woorden dat er een half miljoen mensen zonder werk zitten, terwijl er 125.000 vacatures open staan. Door de kennis en expertise van SVBmedia zijn we in staat deze doelstelling middels media te realiseren.’
De nieuwe campagne heeft als thema: aantrekkelijk en uitdagend, waarbij gekozen is voor niet alledaagse beeldmateriaal. Het doel van de campagne is de aandacht te trekken en daarmee extra traffic naar de website van www.jobbird.com te genereren. Via een crossmediale inzet van radio (oa. Radio 538, SkyRadio, 100%NL en SLAM!FM), televisie (oa. RTL4, SBS6 en MTV), print (onder meer. Elsevier, De Zaak en De Pers), outdoor (waaronder. vrachtwagenreclame) en online (zoals Google, Facebook en LinkedIn) wordt de beoogde doelgroep voortdurend geconfronteerd met jobbird.com.