Kaliber schijnt positief licht op het notariaat

12-06-2023 (14:23) - Campagnes

Utrechts bureau Kaliber Interactive schijnt een ander licht op het statische imago van het notariaat, met de campagne ‘Voor alle momenten die ertoe doen, de notaris' voor de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie.

Verschillende levensverhalen, vastgelegd in een reeks video’s, vormen de ‘hero pieces’ van de campagne. De video’s geven een inkijkje in het leven van mensen en bouwen op naar één moment waarop de notaris een onmisbare rol speelt.

Positief imago

In samenwerking met videoproductiemaatschappij Bruut Amsterdam, ontwikkelde Kaliber Interactive de campagne voor KNB. Al eerder lanceerde Kaliber een campagne voor dit account, gericht op de interne doelgroep. Deze keer gaat het om een publiekscampagne. In lijn met de vorige campagne is het de bedoeling om het inlevingsvermogen, karakter en betrokkenheid van de notaris uit te lichten. 

De campagne

Iris, Creatief bij Kaliber: “De campagne gaat bewust buiten de muren van het notariskantoor, en laat zien waar het daadwerkelijk om draait: bijzondere, ingrijpende momenten in de levens van mensen. Het bewijst dat eenieder die het notarisvak beoefent, over veel meer dan juridische kennis beschikt. Betrokkenheid, inlevingsvermogen en de menselijke maat: het beroep kan niet zonder.” De campagne ‘Voor alle momenten die ertoe doen, de notaris’ lanceert op 12 juni en zal verspreid worden via sociale media, YouTube en outdoor media op verschillende plaatsen in het land.

KNB | Het moment | Bedrijfsovername from Kaliber Interactive on Vimeo.