KIA geeft ook podium aan andere innovators

15-12-2022 (12:45) - Campagnes

Omdat Kia innovatie meer wil uitdragen - op het gebied van design, elektrificatie en duurzaamheid - is het autoconcern doelbewust ruimte gaan geven aan een aantal andere innovators en hun product. Met verschillende content (print en online) deelt Kia daarmee haar podium en brengt ze ook de visie en de merkwaarden van Kia onder de aandacht bij een groot publiek.

Kiki Poldermans, Markering Coördinator bij Kia Nederland: “De toekomst van mobiliteit verandert enorm. Bij Kia maken wij bewuste stappen naar een duurzame toekomst in de automotive. Via deze contentcampagne willen wij de lezers op een inspirerende manier meenemen in onze reis naar de toekomst. Dit in samenwerking met andere ‘toekomstmakers’. Ondernemers die zelf ook een missie hebben om de wereld stapje voor stapje duurzamer te maken.”

Podium bieden

Mira de Mönnink, Branded Contents Partnerships Director bij Havas Media: “We bevinden ons in een uitdagende tijd, waarbij innovatie van groot belang is. Kia innoveert continue en wil een leidende rol blijven spelen op het gebied van duurzame mobiliteit. Om die reden wilde ze ook andere innovators, die ons leven én de wereld een stukje beter maken, een podium bieden. Een sterke branded content campagne was geboren en sloeg ook heel goed aan bij de lezers!”

Innovaties

De innovators die in het zonnetje zijn gezet, zijn onder andere mensen die met het interieur van de toekomst, ondergrondse laadpalen en nieuwe toepassingen voor oude autobanden bezig zijn. Ze werden van oktober tot en met november verspreid via DPG in de zaterdagbijlage van Volkskrant magazine online bij nu.nl, deondernemer.nl en volkskrant.nl. Een voorbeeld van branded content lees je hier.