Koeweiden Postma achter nieuwe identiteit en campagne Unique
12-12-2013 (08:24) - Campagnes
Unique breidt haar dienstverlening uit. De voormalige uitzendorganisatie richt zich niet meer alleen op arbeidsbemiddeling, maar biedt ondernemers oplossingen voor al hun HR-vraagstukken.
De nieuwe positionering van Unique heeft geresulteerd in een nieuwe identiteit en campagne. Koeweiden Postma ontwikkelde beide op basis van het thema verbeelding: niet alleen kijken naar wat is, maar ook naar wat zou kunnen …morgen. Het thema is ook verbeeld in een nieuw ‘visual device’ dat als een rode draad door alle communicatie heen loopt.
De nieuwe huisstijl en campagne zijn deze week gelanceerd in Nederland. België en Duitsland zullen volgen.
Credits:
Opdrachtgever: Unique
Bureau: Koeweiden Postma
Strategie: Hugo van den Bos
Design: Mark Holtmann, Rogier Bisschop, Eddy Wegman, Hannah Manneke, Ingmar Evers
Account: Dick de Groot, Pieternel Holm
Corporate story en campagneconcept: Joep Luycx
Fotografie: Frank Ruiter, Hollandse-Hoogte
Modellen: eigen medewerkers Unique