Koninklijke Jaarbeurs start corporate campagne
Koninklijke Jaarbeurs lanceert de campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’. De organisatie wil de diversiteit aan mogelijkheden die Jaarbeurs te bieden heeft onder de aandacht te brengen bij klanten, bezoekers als bij potentiële medewerkers.
Jaarbeurs is vooral bekend als beursgebouw blijkt uit recent merkonderzoek. Esther Driessen, manager corporate communicatie & PR: “Ruim een jaar geleden stapte ik in de wereld van Jaarbeurs. Ik werd verrast door de veelzijdigheid, de eindeloze mogelijkheden en de constante drang naar vernieuwing en verbetering. Ik was verwonderd door al die verschillende mensen die Jaarbeurs bezoeken. Van kampeerliefhebbers tot legofans, van artsen tot motormuizen, van onderwijzers tot musicalliefhebbers. 'Jaarbeurs is veel meer dan een beurslocatie', roep ik veelvuldig. Die veelzijdigheid aan mogelijkheden en enorme diversiteit aan bezoekers willen we laten zien in een campagne die inspireert, een lach op je gezicht tovert en bezoekers, organisatoren en nieuw talent uitnodigt om in de wereld van Jaarbeurs te stappen.” ?
Vanuit deze gedachte ontwikkelde Jaarbeurs de campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’. Met een nieuwe visuele identiteit en een aangescherpte merkbelofte zet de organisatie al haar activiteiten in de etalage. “Wat veel mensen bijvoorbeeld niet weten is dat Jaarbeurs naast de hallen ook beschikt over inspirerende congres- en vergaderruimtes met ieder een eigen karakter en diverse online platforms”, licht Driessen toe.
“Bij Jaarbeurs kan iedereen ‘ontmoeten, beleven, ondernemen, ontdekken en schaterlachen’. We maken continu gebruik van andere werkwoorden zodat we inspelen op wat onze doelgroep belangrijk vindt.” Driessen vervolgt: “In de campagne uitingen geven we een eerste blik in ‘De wereld van Jaarbeurs’. Op de campagne website, wereldvanjaarbeurs.nl, gaat het verhaal verder.”