KPN en Energize zetten Helpende Hans in

15-05-2012 (17:25) - Campagnes

KPN biedt Nederland de ‘helpende Hans’ in de strijd om de afstandsbediening. Om dit nog steeds actuele gevecht in goede en faire banen te leiden, introduceert KPN ZapRoulette; een nostalgische spelshow op Facebook met mister spelshow himself: Hans van der Togt, inclusief de bijbehorende prijzenregen.
 
Uit onderzoek blijkt namelijk dat we nog regelmatig ruziën over wat er ’s-avonds op de buis komt. Met name tussen acht en negen uur ’s avonds kijken veel mensen mee met een programma dat ze zelf niet zouden opzetten. Grootste bronnen van conflicten zijn speelfilms en – niet geheel verrassend – sportprogramma’s.
 
KPN ZapRoulette is onderdeel van de reclame campagne rond het Alles-in-één-Pakket van KPN, waarmee klanten ook live-tv kunnen kijken op hun laptop of tablet. Met het Alles-in-één Pakket kijk je samen op de bank tv, maar elk naar je eigen favoriete programma. De strijd om de afstandsbediening is daarmee definitief verleden tijd. 
 
KPN ZapRoulette is te vinden op de Facebook pagina van KPN. KPN ZapRoulette is een concept van Energize.
 
Concept: Richard de Jong & Eelco Anneveldt 
Account: Elles Looman, Arjen Bultje & Paul Koole
Strategie: Sjoerd Goderie & Chung Hwa Chao
Productie: MediaMonks
Regie: Tom Rijpert
Klant: Rogier Zimmer & Roland Ykel 
Media: Mindshare 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.