Kruidvat stimuleert klanten een stapje duurzamer te doen

Kruidvat stimuleert klanten een stapje duurzamer te doen

19-07-2024 (10:12) - Campagnes

Kruidvat introduceert komende week een nieuwe campagne: "Een stapje duurzamer, doe er je voordeel mee". In deze nieuwe campagne legt Kruidvat de focus op producten die consumenten helpen hun huishouden stap voor stap verder te verduurzamen, van badkamer tot keuken en het toilet.

De campagne sluit aan bij de ambitie van Kruidvat om klanten niet alleen groot voordeel te bieden, maar hen ook een stapje te laten zetten in de richting van een duurzamere wereld. Het assortiment varieert van producten met biologische ingrediënten tot verpakkingen met gerecycled materiaal.

“We weten dat klanten wel een stapje duurzamer willen, maar vaak niet weten waar ze moeten beginnen of ze hebben er niet voldoende geld voor. Met deze campagne laten we onze klanten zien dat het met Kruidvat eenvoudig én voordelig is om een stapje duurzamer te doen", zegt Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat. “In de bijbehorende tv-commercial en social video’s laten Lies en haar kinderen zien dat ze ook met duurzaamheid bezig zijn. Op hun eigen slimme en grappige manier maken ze hun huishouden een stapje duurzamer."

De nieuwe campagne is naast de tv-commercial en social video’s doorvertaald in POS in de winkels, huis-aan-huis folders en op kruidvat.nl/stapjeduurzamer wordt uitleg gegeven over de campagne en uitgelichte producten.

Credits

Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Amsterdam & DDB Retail
Productiehuis: Annomann
Concept: DDB Amsterdam
Offline edit: Marc Bechtold
Online/grading: Crabsalad
Geluid: Earforce
Media: EssenceMediacom
PR: ACE | Glasnost